TCA TEXEL


Systeembeheer
Voor de meeste bedrijven is automatisering niet meer weg te denken, bovendien worden deze geautomatiseerde systemen steeds complexer en vragen beheer door specialisten. Bij de meeste netwerken is het niet nodig om een systeembeheerder full time in dienst te hebben in verband met de omvang.
Verder kan het wel eens noodzakelijk zijn dat uw eigen systeembeheerder ondersteuning nodig heeft. U kunt in zo'n situatie contact met ons opnemen. Wij lossen het probleem, desgewenst samen met uw systeembeheerder zo snel mogelijk op.

Veel
Texelse bedrijven maken reeds gebruik van onze strippenkaart. De werking van deze strippenkaart is als volgt. U koopt van tevoren bij ons een strippenkaart. Deze kaart blijft geldig zolang er nog beschikbare uren op staan. Verrichte werkzaamheden worden verrekend met de nog resterende uren op de strippenkaart.

U ontvangt per maand een overzicht van het aantal door ons gewerkte uren en de nog beschikbare uren. Heeft u vragen over de strippenkaart of over andere diensten van ons, neem dan gerust contact met ons op.



VoIP telefonie

KPN stopt met ISDN medio 2019. U moet wel over naar VoIP....

Diverse bedrijven op Texel gingen u al voor. Voor VoIP oplossingen werken wij samen met VoizXL uit Maarsen. VoizXL is gespecialiseerd in Cloud telefonie. Met het systeem van VoizXL heeft u geen dure telefooncentrale nodig, kunnen diverse locaties op dezelfde Cloud centrale aangesloten zitten en bespaart u heel veel aan telefoonkosten.

Bellen via VoIP is nu eenmaal veel goedkoper...

Wilt u meer weten of zien hoe het werkt? Loop dan eens binnen bij TCA. Wij vertellen u graag wat er allemaal mogelijk is.



Service & reparatie
Op onze professionele reparatieafdeling kunt u terecht voor uw reparaties. Wij repareren bijna alle merken computers en randapparatuur. TCA is in het bezit van diverse officiële papieren en de medewerkers hebben ook jaren ervaring met het repareren van computers en randapparatuur.
Onze medewerkers worden voortdurend door leveranciers op de hoogte gehouden van de nieuwste technieken.

Statische elektriciteit kan grote problemen veroorzaken wanneer iemand werkt aan de reparatie van een computer. Daarom hebben wij onze werkplekken voorzien van antistatische matten. Deze matten zijn verbonden met de "aarde". Een medewerker is tijdens zijn reparatiewerkzaamheden door middel van een polsbandje verbonden met zo'n antistatische mat. Door deze maatregel is de kans op schade aan uw computer beperkt tot een minimum.



Wifi netwerken

Draadloos netwerk voor uw gasten, net zo belangrijk als water en een goed werkende verwarming....

Hotels, vakantiehuizen, B&B 's, restaurants, bedrijven en campings kunnen niet meer zonder een vlot werkend Wifi netwerk. Of het nu voor de gasten is, eigen personeel of het gebruikte kassasysteem. Alles heeft een draadloze verbinding. Wij installeren complete Wifi oplossingen van Unifi. Betrouwbaar en beheersbaar. Apart beveiligd Wifi netwerk nodig voor uw noodoproep systeem of handhelds voor de kassa's? Wij installeren het en stellen het in. Op dezelfde apparatuur kunnen wij een Wifi netwerk instellen voor uw gasten. Voorzien van bandbreedte beheer zodat gasten niet per ongeluk al het andere verkeer wegdrukken.

Wilt u meer weten? Kom eens langs en ervaar wat er allemaal mogelijk is.



Cloud diensten
Alles in de Cloud. Er kan inderdaad al veel. Meest gebruikte toepassing is toch wel de mail en dan de Exchange Online. Al uw mail, contactpersonen en agenda's online beschikbaar. Vanaf diverse apparaten eenvoudig te gebruiken. Of het nu een laptop, telefoon of tablet is. Het maakt niet uit. En beantwoord u een bericht, dan ziet u ook uw antwoord op de andere apparaten. Eenvoudiger kunnen wij het niet maken.

Een andere veel gebruikte toepassing is het opslaan van bestanden zoals foto's en documenten in de Cloud. Ook dat is mogelijk. Maar is het wel snel en wat als er geen internet voorhanden is. Wij richten uw omgeving zo in dat u zelfs tijdelijk zonder internet bij uw bestanden kunt. Geen probleem. Hoe u nu gewent bent om te werken veranderd eigenlijk niet zo veel. Maakt de overstap wel zo eenvoudig.

En dan is er nog de toepassing van het maken van een back-up naar de Cloud. Automatisch wordt er een back-up gemaakt van gewijzigde bestanden. Maar als het automatisch gaat hoe weet u dan dat het wel werkt? Dat weten wij. Wij ontvangen via email een bevestiging over de status van uw back-up. Hoeft u daar niet meer aan te denken of wakker over te liggen.

Benieuwd wat wij voor uw kunnen betekenen? Bel of mail. Maken wij een afspraak om bij u langs te komen. Inventariseren wij uw situatie en wensen. En aan de hand hiervan komen wij met een maatwerk voorstel.



Kantoorartikelen

Wij hebben niet het grootste assortiment maar wel een degelijk assortiment....

Geen website met 45.000 artikelen waarvan 385 verschillende merken HB potloden, maar wel de meest gebruikte pin- en kassarollen standaard op voorraad en zeer voordelig. Verschillende diktes A4 papier tevens in verschillende kleuren. Een ruim assortiment van bonnenboekjes, stickers en labels, ordners, markers en hoezen. Eigenlijk te veel om op te noemen. En is er iets wat wij niet hebben liggen, dan bestellen wij het voor u.

Naast de standaard kantoorartikelen hebben wij wel een zeer ruim aanbod van inkt en toners. Voor printers van Brother, HP, Epson en Canon.
Het ruimste aanbod van Texel.


Leasen printers/kopieermachine

Zonder minimaal printvolume, met service en onderhoud...

Papierloos werken is helaas nog niet voor iedereen weggelegd. Verder is het handig om een goede scanner te hebben staan voor het digitaliseren van documenten. Al jaren zijn er leveranciers die zeer uitgebreide en grote machines kunnen leveren. Alleen het lease bedrag per maand kan eenvoudig oplopen naar honderden euro's.

Wat nu als uw toch wilt leasen maar dan een stuk voordeliger. Dat is nu mogelijk met onze partner Brother. U kunt kiezen voor leasen, servicecontract bij storing en afdruk per pagina of voor koop printer met servicecontract bij storing en afdruk per pagina. De juiste toner of inkt ontvangt u via de post, zo zit u nooit zonder of met verkeerde types. En de afdruk per pagina is goedkoper dan zelf toner en inkt kopen. Toch een storing? Neem dan contact met ons op. TCA is uw eerste aanspreekpunt. Kunnen wij het niet oplossen dan regelen we kosteloos een monteur van Brother.

Wilt u meer weten? Kom langs of bel. Een email sturen mag natuurlijk ook.



ActiveIT

Waarom moeilijk doen, als het ook makkelijk kan....

Ontwikkeld uit eigen behoefte binnen onze organisatie. Een programma om standaard teksten eenvoudig te beheren en te kopieren in andere programma's. Werkt met alle Microsoft Office programma's maar ook in ieder type internet browser. Eigenlijk met alles wat er op een computer of laptop aan geïnstalleerde programma's staat.

ActiveIT, de manier om snel en met gestandaardiseerde teksten, e-mails te beantwoorden, brieven te schrijven of web content in te voeren.

Wilt u een demo. Dat kan! Kom langs of bel even voor een afspraak.



Kabels

De keuze, is reuze...

En dat is ook een beetje het grootste probleem? CAT-5, CAT-6, VGA, HDMI, Displayport, Mini Displayport, USB-C, de keuze is inderdaad reuze. Nu hebben wij daar enorm veel ervaring mee en heel veel verschillende kabels op voorraad. Niet alleen in lengte maar dus ook qua type. En we weten wat de verschillen zijn. Bijvoorbeeld welke aansluiting op uw monitor beter beeld geeft.

Bent u op zoek naar een bepaalde kabel? Loop dan even binnen. Wij denken graag met u mee.




Openingstijden TCA Texel

Maandag 8:30 t/m 17:30
Dinsdag 8:30 t/m 17:30
Woensdag 8:30 t/m 17:30
Donderdag 8:30 t/m 17:30
Vrijdag 8:30 t/m 17:30



Contactgegevens TCA